Rachel, new to Los Angeles, is kicked out of her uncle's home. She ends up living in her car. Meanwhile, Skeeter a former movie star who is now an alcoholic, is kicked out of his sister's place and also ends up living in his car. They both meet in a Malibu parking lot.