After a night of partying, Ethel, a young modern and boisterous woman, arrives at the hospital to receive treatment for a serious illness. In the labyrinthine corridors, she encounters Elom, an elderly man who is also ill. Together, with loving carefreeness, they will turn their medica adventure into a journey of initiation and fantasy.