Two half-sisters who had lost contact receive the same letter. Followed by an explosive reunion between Ness, the city-dweller naturophobe, and Fanette, the voluntary exile, under the glance of a ghost like father, a husband welded to his computer and a lover collector of dead seagulls. An ordinary family in some way.