Huguette and André, both septuagenarians, have shared their days for years. One morning, André is struck by death, leaving inconsolable Huguette in spite of the support from her daughter. The day of the burial, an strange event is going to come and restore a little hope to the widow, to make her believe in a second chance with her husband.