Libby sets off for Tel Aviv to find her father, whom she hasn't seen for some time. It is the beginning of the Second Lebanese War and Libby and her father find themselves in an air-raid shelter. In order to find a home, they pretend to be refugees from the north and are taken in by a rich Jerusalem family.