Moshe Amar is a once poet and now a "businessman" who left his wife with their new born in Israel twenty years ago and spent them in the land of limitless possibilities trying to leave a mark of immortality but, up to that point, only got the marks that frantic debt collectors are more than happy to give. Tsach is the abandoned son who is now a skilled sniper in the Israeli Army. Tsach resents his father for both abandoning his mother for 21 years and not attending her funeral.