Lila lives with her mother in a village in Corsica. A radiant, uncompromising, solitary young woman, she is at an age where she is beginning to reflect on questions about life, death, her origins, and her absent father. One day, the thought of running away from home crosses her mind. But that same day, she meets a man who is preparing to die.