Haiti, in the early eighties. A small hotel beside a beach paradise. A few single North American women have settled there among the flocks of tourists: Brenda, politically correct and in her forties; Ellen, a college professor, around fifty, who’s rather used to ruling the roost; Sue, from Quebec, forthright, plump, and vivacious. A gang of young men hover around the hotel, exchanging their charms and warmth for a few favors. 18-year-old Legba is one of them. Drop-dead gorgeous, he’s Ellen’s favorite. The women reconnect with him each year, but this time he’s going to change their lives.