I never imagined that some day I’d want to work with a composer and orchestrate images. I’ve always detested Hollywood’s contrivances with their gratuitous emotional overkill. I enjoyed working with Adrian Utley because we share the same outlook. He, too, is against film scores! It was a crucial exchange for both of us. He had to come to Athens, on location, to absorb the atmosphere and the actors’ vibes, the whole world we were creating. We were friends before the question of music was even raised.