The movie starts with an interview with director Claude Lelouch. He pleads viewers not to disclose the plot of the movie after leaving the projection room. Even the movie's trailer shows only a long sequence of faces gazing speechlessly in space. "Like all my movies, this one is about a man and a woman", says Lelouch in the interview.