They knew each other long ago: a man and a woman whose dazzling and unexpected romance captured in the now-iconic film, revolutionized our understanding of love.
Today, the former race car driver seems lost in the pathways of his memory. In order to help him, his son seeks out the woman his father wasn’t able to cherish but whom he constantly revisits in his thoughts and dreams. Anne reunites with Jean-Louis and their story picks up where they left it...