"Nae Caranfil, who directed "Les Dimanches de permission" in 1993, has created a small masterpiece. The tone is original, the directing lively, the camerawork dazzling and the screenplay witty. We move effortlessly from irony to suspense and from laughter to emotion. Amid all the fun and turmoil, Charlotte Rampling reigns supreme."