Moshe, fortyish and hypochondriac, works in the family bakery. Though more or less happily married to Didi, he is having an affair with Grisha and also indulges in fantasies about his doctor. He shares the secrets of his chaotic life and his obsessive fear of death with his childhood friend, Jules. Though he doesn't know it, Moshe also shares his mistress, Grisha. His mixed Jewish-Arab background does little to simplify his life: his Jewish mother calls him "Moshe," his Arab father calls him "Musa" and everyone else just says "Mosh." No wonder he doesn't know who he is or where he's going. Just surviving is a problem for Moshe.