The Idiots is about a group of young people who share one interest: idiocy. With a large house as their base, they spend all their spare time together exploring the hidden and less appreciated values of idiocy. They practise! The project is a manifestation of an explosive appetite for life in which they confront society with their idiocy. Nothing can be compared to the mutual feeling of success, every time their personal limits are transcended in yet another scenario.