Azate lives a happy childhood in his small village, leading his friends in harmless capers, enjoying a loving relationship with his parents and grandmother, and even experiencing his first crush on a girl. Until one day, he learns he is adopted son and his life is turned upside down. Uncertain about his identity, he is alienated by this loss and happiness from his family and friends and the girl he is crazy about.