Adilise is 20 years old. He lives in a housing project in the Parisian suburbs. One day, he discovers his cousin in a phony news report concocted by journalists filming the theft of a motorbike. Adilise's grandfather is no longer in the apartment. Accompanied by his pal Mimid, Adilise will wander through the projects and the neighborhood trying to find the old man.