In the early 1970’, Mohamed brings over Fatiha and their two children to live with him in a French suburb. Mohamed continues to work and keeps to his routine closing the door with his key. His wife and two children find themselves prisoners in their own house. Fatiha invents original ways to communicate with the outside world.