An empty refrigerator, locked cupboards, a woman who gives food to eat sparingly, a small amount of medication. How could these ingredients calm Jacque's hunger , the stomach of whom is as voluminous as his frustrations? Jacques is hungry and nobody could stop him from going to the restaurant this evening.