Is their love stronger than this opposition to their marriage which locked them into a world of solitude? Sonia is pregnant. Ludovic is, near her, and nevertheless so far there. She provokes him and she tries to get him to talk about their situation and maybe to give herself the illusion that this refusal has not seeped into them. Everything takes place in their dream, in their consciousness. Their history navigates in the unreal, incomprehensible and obsessing.