Fifty-year-old Sabine is a truck driver. The sudden buyout of the company she works for by a large Germany corporation will upset her usual habits. Apart from the new rules, she also has to adapt to working with a partner, Manon, a young woman who is prepared to sacrifice everything to stay in the company. Fearing she'll lose her job, Sabine accepts to go on the road with Manon.