35-year-old Vincent Barteau is a 1.92-meter-tall, confirmed bachelor and football coach. At 13 years old, his 1.53-meter-tall nephew Leo is a champion chess player with Asperger's. Their reunion-as unlikely as it is powerful-will turn Vincent's world upside down and offer Leo the chance of a lifetime.