Cancer, No Kidding is the story of Jeanne, a newbie to chemo, her nurse, and her friends who are looking for solutions to the side effects of the disease. Be aware, they are not talking about nausea but about the real side effects: the reactions of the people around them. As their iconoclastic quest for solutions to the double whammy of cancer and bullshit unfolds, their relationships expand to include exchanges with other patients and goes beyond the patient/caregiver archetype to produce an ambiguous, serious, and tender twist.