Daniel Massu is fifteen but looks thirteen. His father and mother are respectively principal and head of studies at the boarding school where he is a student. This year, he must join the other students in the dormitory. His classmates think he’s the teachers’ pet and bully and humiliate him. Daniel must rebel in order to assert himself.