In an isolated and dilapidated low-income neighborhood of Lille, in the north of France, Riki, Tanga, Elie, and Maria, four retired immigrants, live peaceful and happy but not so ordinary days. Left to their own devices, they look for ways to escape their loneliness and transgress rules.