Grandma will soon die, her daughter Chantal is convinced of it. Chantal has always tried to prove to her mother that she's a good daughter, loving and devoted. However, despite her efforts, Grandma has never smiled upon her. Desperate and seeking her mother's love, Chantal will organize a surprise for her last birthday.