Where has our inner child gone? Led by her daughter Léa, Catherine will try to rediscover it by wandering through the lanes of Kid Soul Park. Léo is convinced that this experience will bring his grumpy grandfather pleasure. There is no age limit to meeting your inner child. All it requires is the desire to do so, is the letting go, and letting yourself by guided through the park's lanes.