It's tricky business finding a job in Cergy-Préfecture! Hania's been looking, but to no avail. When she encounters Yann Simon, a young and motivated civil servant in town to sit an entrance exam. It's love at first sight. A romantic (and administrative) imbroglio is on the cards.