Summoned to a mysterious meeting, Poppy, Vincent, Gaspard, and Adèle find themselves in front of a dilapidated bar beside the sea in Ostend. Very quickly, the four discover that they are not there by accident. They discover that they are in fact half-siblings and that they've inherited the bar. But they have a mission: they must renovate it!