On a trip through Argentina, two friends, one Belgian, the other French, find themselves lost in the middle of a scorching desert in the heart of the Andes Cordillera. In the course of an encounter with the irrational, and after a forced march, they fathom the depths of their fear and the edges of their convictions, between faith and (un)reason.