In a world where suicide is regulated, a young, desperate woman wants to sign up at the G.A.S (Group for Accompanied Suicide) with the aim of putting an end to her life. Not far from the G.A.S, at the Psychological Research Center, a brilliant professor launches an experimental program focusing on the mechanisms of the imagination to wipe out teenage suicide. Without intending to, the woman knocks on the wrong door...