It’s a fine day for a picnic on the smugglers’ trail, and yet Marie-Jo is there, pressing a knife blade into her wrist.
When Marie-Jo leaves Daniel to spend some time with Marco, Daniel waits for her quietly at home, suffering so much that he can hardly breathe. Marco realizes that Marie-Jo will never leave her husband to live with him. All three know there’s no way out.