When the Rolling Stones sang “Lady Jane,” Muriel, François and René, born in Marseille’s working-class alleys, and friends since childhood, gave away stolen furs to all the workers of their neighborhood. They stopped their activities after killing a jeweler in a parking lot and, to make themselves scarce, ceased all contact with each other – until the day that Muriel’s son is kidnapped. The gang then reforms to try to put together the ransom money.