A young man arrives in a small provincial village. Paul is an espresso machine repairman and has come to take care of the one in the small village café. There he meets Chloé, a grandmother who is raising her five-year-old grandson Mathieu alone, abandoned by his parents. Against a backdrop of humor and poetry, this encounter will change the course of their lives.