Three-and-a-half-year-old Cléo is the reigning hide-and-seek champion. But then one day she forgets which path she took in the park. Suddenly the world is full of strangers staring at their smartphones. Cléo sets out on her own in the hustle-bustle of Paris in search of her brother Paul, who is lost as well. In tender proximity to its tiny protagonists, this laconic cinematic fairy tale by Stéphane Demoustier turns the daily urban doldrums into a marvelous cosmos of wonderful things, places and encounters.