During a visit to his neighbour, when hearing the jazz standard Petite Fleur, José - a jobless young father - inexplicably kills him. The next day, the neighbour is alive, as if nothing ever happened. So he kills him again, but he always reappears. Murdering him becomes part of José’s new routine: taking care of the baby, fixing the house, trying to save his couple... and killing his neighbour.