Charles, a 18 year old kid, grew up in a quiet village but dreams of being a black rapper who lives in a big city. His fantasy has a name: Black Charles. A double of himself that follows him everywhere, including on this day when he decides to break with his everyday routine to join his older brother in Paris, hoping for a new life.