Alex and Cerise love each other happily. One afternoon around a drink, Alex is attacked in front of Cerise and the fright stops her from reacting. While Cerise makes of this story a simple anecdote, Alex lives it as a real humiliation. And if his self-esteem made him pass by his happiness?