We Are All Leaning... Is our way to stand upright. The sun of Buffalo Bill can not shoot as well as his father, but he is training. Paul probably cuts hair as well as his father, but for that, who would need him to give him a chance, or at least a look.
Two fights, two periods, for the same thirst of knowledge, with two stories which do not stop bouncing from one to the other.