Max doesn’t dream of making green walls for five-star hotels. Tenacious landscaper, committed but cornered, he fights to create a wild garden, without fence, in the heart of downtown Marseille: a plant area open to all. After years of rejection, his project reached the final stage of an architecture competition. For Max, this is the last chance to offer oxygen to the people who are suffocating in an urban hell, under the beating sun.