At Tel Aviv's airport, families wait for passengers in the arrival hall and among them, Aya, a young woman of about thirty. By matter of circumstance, a man from North Europe is going to confuse her with his chauffeur, but rather than tell the man it is an error, Aya invites him to follow her to her car. Begins then for both these strangers a route towards Jerusalem which will mark them for ever.