Julien, an actor, whose life's a mess, excitedly prepares for an audition. However, right at this moment when he's in the final stretch before the finish line, here he is with his brother at IKEA. Mila, also an actor, with a slightly more established career, is also going to participate in the same audition. Except that today she has no time to waste because her child needs her at the other end of Paris. When she gets to the production office, the receptionist couldn't give a damn about Mila and her problems.