The head of marketing in Europe of a large perfume company responds to the questions of a journalist who has come to ask her about the management of Florea stores. While she speaks about the company in glowing terms, we discover the difficult working conditions that Virginie, a young employee, is subjected to in a Florea store on the Champs-Élysées.