Abbas, a high school teacher in the Central African Republic, has ed his war-torn country with his two children. They now live in France, where Abbas works at a food market, while applying for political asylum.
A French woman, Carole, falls in love with him and offers a roof for him and his family. When Abbas’ application is rejected, they face a crucial decision.