In another world, Gabriel is not a boy like the others, and for good reason… He loves women in a world where homosexuality is the norm. Frédérique, his girlfriend who he hides from his friends and family, forces him to come out. How will Gabriel announce the news to his parents (two men) and his boss who wants no heterosexuals in his firm?