Nicole, aged sixty-three, widow, has transformed the family home into a bed and breakfast. Her simple and quiet life is soon to be disturbed by the arrival of a new guest, Bruce. In his forties, has a lack of consideration for others and is a compulsive womanizer, his life is a perpetual game.