Abandoned a long time ago by her darling Peter Pan, who went off with lovely Wendy, Tinkerbell drowns her sorrow in a dark bar on Earth. Tirelessly, she dwells on her memories, to the great displeasure of James, the barman. But this evening, things take a different turn: Peter arrives and suggests that Tinkerbell come with him to the imaginary kingdom.