Orléans, year 2011. Joane and Sylvia, twenty years old, they work as dancers in a striptease club on the outskirts of town. In the center, it is the festive celebration for Joan of Arc. The two girls are going to find themselves plunged into the middle of these strange festivities.
She is victory and humiliation, she is eternal youth and tragedy of death. So that Joan of Arc lives, so that Orléans lives, so that France lives.