Martin is usually a very centered man able to think clearly. He works for a news channel and it is proposed that he present the morning edition of the news, creating a lot of work for him the evening prior. Before going to bed, an old friend, Jeff, who he hasn't seen for several years, turns up unexpectedly. Very quickly, Jeff asks Martin for his help in a highly comprimising venture. Fatigue, pressure, and the situation lead Martin into an abyss. He won't have time to understand what is happening to him before he finds himself in his basement, where he must move a body without being seen by his nosy neighbors.