After a violent accident, Laura, accompanied by her husband Damien, goes to convalesce in the family home deep in the heart of Domaine Beaumont. There, in this enclosed and secure zone, Damien, directed by his father-in-law, Alain Beaumont, carries out the firm's research. While Laura attempts to put her life back together, Damien and Alain must cope with an ethics scandal which will increase the tension between them. Laura, isolated and locked up in this house in the middle of the woods, notices a silhouette lurking around the house. Imprisoned and threatened by this silhouette, Laura will reveal a dark family secret.