Le Café des Veuves tells the story of Marianne and her cafe. A cafe nt very conventional, where women meet. Until the day that the Police Captain from the criminal squad, Eva Warn, investigates closely what the activities are, following some suspect deaths. What does she want? Will she discover Marianne's secret?